Wednesday, August 30, 2006

RASKID S KARAMELOM


Razlog zašto nije dobro odugovlačiti sa snimanjem filma DOBA NEVINOSTI je i neizvesnost koja počinje da okružuje naše omiljene grupe koje smo želeli da uvrstimo na soundtrack.
Evo jedne vesti sa Popboksa koja nas je zabrinula.
Super s karamelom napustila pevačica – i zvanično

Nakon višemesečnih špekulacija o sudbini jednog od najpopularnijih domaćih teen bendova, polovina vokalnog dueta Gordana Dragičević izdala je saopštenje za javnost u kome kaže: “nisam više u Super s karamelom“.
Ostatak njene ispovedi prenosimo u celosti:
„Mislila sam da nije na meni da prva to kažem, pa sam s toga čekala već nekoliko meseci da preostali članovi grupe to i objave na svom sajtu. Ali, kako se ova tema nezvanično i pomalo ružno potezala po raznim forumaškim mestima, onda mi nije ostalo ništa drugo nego da tu informaciju i zvanično potvrdim.
Razlozi? Ok je kad ti sa svojih nepunih 17 godina napišeš nešto, pa onda nekako skupiš sredstva da to i snimiš... Dok to neko čuje, plus poželi i da izda i podrži prođe dosta vremena. Mi smo tu stvarno imali dosta sreće. Sve što nam se nakon izdavanja dešavalo tokom proteklih godinu dana bilo je i lepo i slatko i uzbudljivo i naivno, ali i poučno...
Tek kada smo počeli da pravimo pesme za drugi album, shvatila sam da tu više nije moje mesto.
Naši životi i okruženja su se u međuvremenu (mislim i na vreme pre izlaska ploče) promenili, i smatrala sam da je potpuno besmisleno da se vraćamo nazad u srednjoškolsku tematiku (nas dve najmlađe u grupi smo na trećoj godini fakulteta). Muzički ukusi su nam se jako promenili, što nalazim da je i normalno. Jednostavno, ceo taj doživljaj koji bi SSK hteo da pruža najbolje da izvode neke devojke koje su zaista tinejdžerke!
Takođe, mišljenja sam da despotizam nije poželjan način funkcionisanja nekog benda i to nekim muškarcima nikada neće biti jasno. Postoje osobe koje mogu da se podvrgnu autoritetu, koje mogu da istrpe razna nipodaštavanja i uvrede, pognu glavu i sutradan se ponašaju kao da se ništa nije desilo... Ta osobina nikada nije stajala u opisu mog karaktera. Koncert u Rumi u maju ove godine je bio i moj poslednji. Nakon toga sam izašla iz kombija, a samim tim i zauvek iz te priče...
Milani i ostalima iz grupe želim još mnogo dobrih koncerata i albuma, kao i lepih iskustava koji idu uz to. Ako je nekom lakše da kaže da sam „izbačena“ iz grupe, onda neka tako i bude.
Želela bih da konačno zatvorim to poglavlje mog života, kao i da se zahvalim ekipi iz Automatika, ali iznad svega svim onim ljudima koji su učinili da mi SSK iskustvo bude bogato lepim uspomenama. Hvala“
.
Gocu i Milanu ćemo zajedno ipak videti u oktobru kao kameo uloge u A3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home