Tuesday, September 09, 2008

MLADIĆU MOJ


Današnje novine donose jednu zaista senzacionalnu vest:


Piratskom čaršijom i među beogradskim filmofilima, snažno je odjeknula vest da je pre neki dan uhapšen jedan od najpoznatijih beogradskih pirata Boža Vragović. Iako je bilo raznih antipiratskih akcija, nikada nije bilo ovako žestokih udara. Ipak, ubrzo se ispostavilo da Vragovićev greh nije bilo to što je piratirao već za koga je to radio.

„Utamničili su me jer sam diviksima snabdevao generala Ratka Mladića“, suvo kaže Vragović. Njegovo hapšenje bilo je deo akcije pritiska na mrežu jataka koji su obezbeđivali sakrivanje haškog optuženika.

„General je veliki filmofil, gleda filmove na svom laptopu i ima solidnu kolekciju naslova. Omiljene filmove čuva na hard disku a one koji su na ostalim medijama obično ostavlja za sobom u kućama u kojima je boravio da ne bi vukao prevelik prtljag.“

Vragović nam kaže kako je, sasvim očekivano, Mladić fan visokooktanskih akcionih filmova. „Voli samo probrane stvari „Bornovu nadmoć“ Pola Gringresa i „Kraljevstvo“ Pitera Berga čuva na hard disku.“ Pored filmova, jako voli i serije. „HBO serije guta u jednom dahu- „Big Love“ obožava, a na serije se navukao preko „24“ koju mu je preporučio njegov dugogodišnji saradnik general Tolimir“.

„Svaki put kad sam mu donosio diskove, voleo je da prodiskutujemo o novim filmovima i serijama, jako je otvoen za predloge“, naglašava Vragović. „Mislio sam da će mu se dopasti novi talas ruskog žanrovskog filma koji predvodi Timur Bekmambetov ali ostao je prilično hladan na to.“ Ipak, od vanholivudskih filmova Mladić rado gleda južnokorejsku produkciju. „Odlepio je na „Host“ i kad me je zvao da naruči naredio mi je da mu nabavim sve od tog reditelja. Moram priznati, malo me je bio uhvatio strah, iako sam znao da je to samo šala“, ispoveda se Vragović, diler diviksa sa najopasnijim klijentom.

Kad je reč o omiljenim autorima najtraženijeg Srbina, Vragović kroz smeh priča anegdotu – „Odem ja kod Mladića da mu odnesem filmove i ispričam mu kako će Džon Mektirnan morati na robiju zbog prisluškivanja bivše žene. A on mi kaže, „Ako imaš načina, javi mu da dođe da se krijemo zajedno“. Mnogo voli Mektirnana.“ Vragović kaže da je slično reagovao i kad je čuo da Vesli Snajps mora u zatvor, „Ako Amerika juri mene, Džona Mektirnana i Veslija Snajpsa, znači da radim pravu stvar.“

„Poslednjih meseci se stalno raspitivao kad ću mu nabaviti novi film Ketrin Bajglou "Hurt Locker“, kaže Vragović. „Često je umeo da se našali da je Ketrin Bajglou prestala da režira 2002. godine posle filma „K-19“ a da je i on tada prešao u ilegalu, i da je to što se ona sada vraća neka vrsta poziva da i on treba da izađe u javnost.“ Vragović kaže da mu je Mladić u više navrata govorio da je Ketrin Bajglou „njegov tip žene“ i da ga podseća na Biljanu Plavšić „iz najboljih dana“.

„Ako mi je ičeg žao“, završava Vragović, „to je što ipak ja neću biti taj ko će generalu doneti novi film Ketrin Bajglou. Ipak, stari je to filmofil a oni znaju kako da dobiju ono što žele“, zaključuje sa osmehom.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ahahahahaha

carevi!!! :)

9:06 AM  

Post a Comment

<< Home