Sunday, December 07, 2008

IVAN BEVC BLOG ALL STARS

Naš drug i Internet saborac Ivan Bevc pokrenuo je časopis CITY MAGAZINE, a u okviru njega i website na kome postoji stranica posvećena blogovanju. Bez ikakve sumnje, može se reći da je počeo da okuplja All-Star ekipu blogera, od kojih su neki odranije poznati organima browsovanja a neki su debitanti.
Evo Ivanovog pisma u kome nagoveštava veliko proširenje bloga i prijem novih blogera za koje smo sigurni da će vas zanimati:

POZIV
Moja blog karijera traje već više od godinu i po dana. Prethodnu blog adresu doveo sam do kraja zbog početka rada na City Magazinu i preselio se na CM adresu. Mada sam ranije bio daleko aktivniji i pisao gotovo svaki dan retko kada sam uspevao da prebacim cifru od 150 čitalaca dnevno. Ova destinacija već ima dvostruko veću posetu nakon samo mesec i po dana, rast je konstantan, o sajtu i blog sekciji se već priča po gradu, a kada pojačamo kampanju nadam se da ćemo doživeti kvantni skok i da će se broj posetilaca meriti hiljadama, u stvari siguran sam da će se to dogoditi već za manje od mesec dana.
Čemu ovaj uvod? Kao ilustracija mogućnosti koje su pred nama. Šanse da se proširimo, da postanemo platforma sa koje će stizati dobre ideje, pametni tekstovi, kompetentni lični stavovi, pozivi na akciju, skretanje pažnje na ono kvalitetno i značajno….da smo zajedno jači nije samo prežvakana fraza već čista igra brojki. Lično sam svojevremeno posećivao bar 10tak blogova sa kojima sam bio linkovan ali mi se često događalo da neke preskočim, zaboravim…jednostavno, rasuti na razne adrese nisu mi bili “pri ruci” mada su bili samo klik udaljeni.
Voleo bih da blog City Magazina bude to mesto na mreži gde će pametni ljudi pisati pametne tekstove za pametne čitaoce. Što nas bude bilo više i što češće budemo pisali to će nas više ljudi čitati i uticaj će nam biti veći, a poruka koju šaljemo imaće značajniji domet. Dakle, javite se. Svi vi znani i neznani. Pošaljite mi na mail
ivan.bevc@citymagazine.rs poruku u kojoj tražite da vam otvorim nalog na našem blogu. Napišite i par rečenica o sebi, dajte link za blog ako ga već imate…. ni od koga ne očekujem da zapostavi svoj blog…nema ničeg loše u tome da ovde “kačite” ono što objavite i na svom blogu…ako je u pitanju kvalitetan tekst valjda je ideja da stigne do što više čitalaca.
Pružamo vam priliku da postanete deo jedne lepe priče. Iskoristite je.
Eh, da…uskoro uvodimo i izbor za najbolji tekst nedelje/meseca i sl. delićemo i neke lepe nagrade (knjige, stripove, diskove, ulaznice…) … a neka zbirka najboljih tekstova koja bi izašla nakon izvesnog vremena takođe se razmatra.
Javite se.
Ib

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Na početku kampanje oko City magazine-a, ja sam kontaktirao gospodina Bevca i pitao kako se postaje bloger, pošto inače pišem Blog za Fresh McCann, a usput i kratke priče koje imaju dobre kritike kod naših pisaca poput Siniše Kovačevića, Marka Vidojkovića, Eve Ras...

Na moje pitanje Ivan Bevc je odgovorio da se na City Magazine-u postaje bloger "tako što se ostavljaju INTELIGENTNI komentari na postojeće blogove" kojih je tada bilo tri.

Ja nisam znao šta znači "inteligentni komentari" pa sam odustao.

Sve najbolje i sa srećom u radu ovog elitističkog magazina.

Bane Jevtić

1:19 AM  
Blogger Unknown said...

adidas tubular
yeezy boost
adidas stan smith shoes
jordan shoes
nike air force 1
nike roshe run
adidas ultra boost
led shoes
jordans for cheap
roshe shoes
20170715

3:02 AM  

Post a Comment

<< Home