Tuesday, September 20, 2011

ĐAČKA ISTORIJA SRPSKOG FILMA - episode 1

Pre sedam godina, RTS je u saradnji sa Fakultetom dramskih umetnosti snimio dvodelnu dokumentarnu emisiju ĐAČKA ISTORIJA SRPSKOG FILMA. U njoj su tadašnji studenti govorili o svom iskustvu na studijama i svojim radovima. Mnogi od njih su danas postali značajni filmski autori, sa po jednim i više filmova, neki su postali zvezde, neki su osvojili velike svetske nagrade, neki još čekaju veliki proboj. Dok čekamo da se uradi REDUX verzija, o tome šta je bilo deset godina kasnije, uživajte u prvom delu ovog rariteta.


8 Comments:

Blogger John said...

gucci shoes
louis vuitton uk
mont blanc
michael kors outlet
louis vuitton handbags
ray ban sunglasses
abercrombie and fitch
christian louboutin outlet
christian louboutin shoes
michael kors handbags
tory burch outlet
oakley sunglasses
michael kors handbags
jordan 3 retro
oakley sunglasses
kids lebron james shoes
timberland pro
jordan 11 snakeskin
ray ban sungalss
oakley vault
ray ban glasses
louis vuitton
burberry outlet
fitflops outlet
michael kors outlet
coach factory online
coach outlet
2015711yuanyuan

8:40 AM  
Blogger Unknown said...

201510.16dongdong
michael kors outlet
ugg boots for women
Abercrombie & Kent Luxury Travel
coach outlet store online
nike air max 90
mihchael kors bag
100% Authentic New Lerbron James Shoes
coach outlet online
Official Coach Online Factory Sale
true religion jeans
Louis Vuitton Purses For Cheap
ralph lauren uk
ugg boots sale
coach factory outlet
hollister uk sale
Authentic Air Jordan 13 shoes for sale
michael kors outlet online
hollister clothing
ugg outlet
Designer Louis Vuitton Bags Discount
jordan shoes
Louis Vuitton Canada Official Site
Authentic Louis Vuitton Handbags Outlet Sale
michael kors bags
ugg boots sale
cheap ugg boots
Michael Kors Handbags Clearance Outlet

8:42 PM  
Blogger Unknown said...

michael kors outlets
michael kors factory
michael kors outlet online store 49.00 outlet
Michael Kors Flagship Store
Michael Kors Bags On Sale
Michael Kors Shop
Cheap Michael Kors Purses
Michael Kors Purses,Michael Kors Wallet,Cheap Michael Kors Purses
Michael Kors Backpack
Michael Kors satchels
michael kors
michael kors
michael kors outlet stores
2015 michael kors outlet
michael kors outlet online sale
michael kors outlet online sale
michael kors sale
michael kors sale
michael kors purses
michael kors handbags
michael kors bags
michael kors tote
macys michael kors
michael kors uk

9:21 PM  
Blogger Unknown said...



Your website is extremely helpful
https://decor-ksa.com
http://caravank.com/us-for-sale/
http://caravank.com/car-caravan/
http://caravank.com/for-sale-in-jeddah/

1:03 AM  
Blogger 4578 said...

0801jeje

8:20 PM  
Blogger 4578 said...

0801jejeLe facteur Air Jordan 8 soldes le plus critique lors de la recherche de votre robe est homme nike roshe run yeezy noir blanc de garder son calme! Tout arrivera à la new balance homme bleu fin, même si cela prend plus de temps nike internationalist mid homme que vous ne le pensiez. Et même si asics pas cher homme les caractéristiques de flexibilité de ce pilote sont asics gel stratus Chaussures délicates et plus adaptées au joueur sophistiqué, le new balance soldes hommes look moderne devrait correspondre à l'œil d'un large éventail de nike air max bw homme cuir joueurs.

8:21 PM  
Blogger 5689 said...

zzzzz2018.11.15
coach outlet online
ralph lauren polo
red bottom shoes
christian louboutin shoes
louboutin shoes
hogan shoes
nike outlet
longchamp
skechers shoes
moncler outlet

5:51 PM  
Blogger Анна Андреева said...

Moje ime, Isabella Ethan Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me konačno nije napustio i preselio se u Kaliforniju kako bi bio s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikada više neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koji je mučio moje srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uznemirena i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći svojoj bivšoj bivšoj da se vrati. Stoga sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije moj suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju grešku i bol koji je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. Alabi. Toliko je moćan i odlučila sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da ona živi dugo pomažući svojoj djeci u trenucima potrebe, ako ste ovdje i trebate se vratiti bivšem ili je vaš muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni pravopisni kotačić. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta ispod +1(425) 477-2744 Hvala dr. ALABA.

3:50 AM  

Post a Comment

<< Home