Saturday, August 12, 2006

INSIDE SCOOP

Veliki potres u univerzumu naše omiljene glumice Mirke Vasiljević!

U seriji LJUBAV, NAVIKA, PANIKA će doći do velikog switcha. U trećoj, završnoj sezoni serije neće igrati Marija Karan!

Prvobitno se razmišljalo o tome da se napravi zaplet u kome ona ode na razmenu studenata u Sloveniju a na njeno mesto dođe Slovenac koga je trebalo da igra Sebastian Cavazza koji bi bio Janjin cimer i zaljubio se u nju.

Ipak, od te ideje se odustalo i u trećoj sezoni će ostati lik Maje ali će ga igrati nova glumica. Mi znamo i koja ali ćemo to objaviti tek kad proverimo taj podatak.

Koga bi vi voleli da vidite u ulozi Maje?

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ja bih voleo danijelu steinfeld

9:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja sam za to da i Maju igra Mirka i da bude Mirka vs Mirka to jest Mirka Double Action Experience...

10:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Milica Grujicic

11:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

E ja imam jedno pitanje~!!!!!!!!
jel je krenulo snimanje filma doba nevinosti?

molim vas odgovorite jer nemam ni jednu informaciju o tome...

11:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Milica Grujicic bi bila super resenje!

9:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

ko dodje milica grujicic?

4:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

jedna slatka cura kojoj ne umem da udjem u trag :(
-Dars-

7:03 PM  

Post a Comment

<< Home