Friday, May 12, 2006

IMAMO JEDNU MALU TANJU KOJU BI DA PODELIMO SA VAMA


Nije u pitanju greška u kucanju.

Pronašli smo idealnu glumicu za ulogu Tanje.

Već neko vreme osećamo neke stvari koje ne možemo da artikulišemo. Ne možemo da jedemo, ne možemo da spavamo, slušamo tužne pesme, počeli smo da učimo rusinski.

To je sve zbog tog slatkiša DANIJELE ŠTAJNFELD koja je pristala da igra ulogu Tanje i danas je potpisala Pismo o namerama sa našim producentom, kompanijom MG Media.

Ako je volite kao i mi, DOBA NEVINOSTI je film za vas.

24 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ajde ja cu prvi da ti overim stranu i da ti cestitam,srecno ti bilo.

1:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

E i stavite sliku Lene Bogdanovic,bas me zanima kako izgleda.

1:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Svaka čast na izboru!

2:42 PM  
Blogger doba_nevinosti said...

Evo vesti o Leni, ona je clan nase nevine ekipe jos od proslog avgusta...

http://dobanevinosti.blogspot.com/2005/08/prva-nevina-glumica.html

4:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Not Found!!!

5:01 AM  
Blogger doba_nevinosti said...

Link je savrseno ispravan, iskopiraj ga u browser i otvorice se.

6:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

E jebiga sad ste stvarno usrali!!!

7:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Znaci u toku je pozivanje onih koji su odabrani,ili ste ih vec obavestili?Uf...

7:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

znaci li to da ste vec izvrsili izbor glumaca a da samo cekate njihovu potvrdu? molim vas odgovor!

7:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

@ doba_nevinosti, nema veze. Ja sam odavno obavesten za Lenu ;)

8:20 AM  
Blogger doba_nevinosti said...

Jos nismo odabrali Kostu, Svetu, Marinu, Radnicu iz video-kluba i Vesnu. Za te uloge cemo praviti jos jedan krug kastinga.

10:15 AM  
Blogger doba_nevinosti said...

Jos nismo odabrali Kostu, Svetu, Marinu, Radnicu iz video-kluba i Vesnu. Za te uloge cemo praviti jos jedan krug kastinga.

10:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Danijela, svaka ti cast. Prava si puslica. Pravo sofisticirano erotsko cedo. Samo napred i sve naj, naj...

4:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

A kada će biti taj kasting za Kostu, Svetu, Marinu, Radnicu iz video-kluba i Vesnu?

5:21 AM  
Blogger doba_nevinosti said...

borkes, jesi prosao u uzi krug?

5:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ne znam. Ti mi kaži :)

6:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

nesrecni borkes...

12:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

stajnfeld RULES

12:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ko kaže da sam nesrećan? (osim ako se ispod aninomusa ne krije sam reditelj filma)

2:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

frka, a?

8:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ne. Za sve postoji drugi put. Mada, ova neizvesnot ubija. Kako bilo, ko god da dobije ulogu, čestitam mu, jer je bio bolji.

8:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

oooooooooooooo

dirnut sam

1:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dobro, ceni kako hoćeš. Ja bar znam da prihvatim poraz muški.

2:56 PM  
Blogger Unknown said...

michael kors handbags
adidas yeezy boost
lacoste outlet
longchamp le pliage
links of london
michael kors outlet online
nike air max
jordan retro
yeezy boost 350
adidas tubular shadow
20170715

3:05 AM  

Post a Comment

<< Home