Wednesday, September 17, 2008

HOĆETE LI DA?


Hoćete li da pre svih ostalih pogledate MILOŠA BRANKOVIĆA Nebojše Radosavljevića koji kreće u bioskope 25. septembra? U 11h u Tuckwoodu u subotu?




Vidimo se u subotu.

4 Comments:

Anonymous mac said...

Koje crnilo od filma! Dobra rezija, dobar ton (konacno), dobar scenario, dobra i gluma, ali brate koje crnilo. Vise nismo zemlja Kusturicinih cigana, sad smo postali zemlja devijanata i crnila. Pitam se sta mi je donelo gledanje ovog filma?

Kad smo vec kod pitanja, "Milos Brankovic" bi trebalo da bude nekakva dilema izmedju Milosa Obilica i Vuka Brankovica? Sta ciniti kad nezaustavljiva sila unistava tvoj sistem... Ali ova dvojica su birali svesno, a nas junak bira pod stresom. To nije izbor. Mozda sam ja pogesno shvatio?

5:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zbunjena cu ovo reci: SJAJAN FILM!
Nisam ocekivala...
Two thumbs up za Nebojsu Milovanovica, one thumb up za Vlalukina, many thumbs down za dame filma (s akcentom na glumackom besmislu Lene Bogdanovic)!
A za reditelja: hvala!

2:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ocekivala sam da ces u medjuvremenu dati i neku kritiku novog filma Marije Perovic... malo sam cackala po internetu ... pa copy/paste ... dok ti nesto ne napises... uzdravlje!!!

Ana


Izvodi iz hrvatskih medija povodom "novog crnogorskog filma" Marije Perovic.



EUROPOLIS-MERIDIJANI: »GLEDAJ ME« MARIJE PEROVIĆ, POPULARNI PROGRAM: »BEZ GREŠKE« MICHAELA RADFORDA

Dan krimića

»Gledaj me« Marije Perović mogao bi se nazvati dvostrukim krimićem. Osim što se bavi zločinačkim potezima u naizgled uglednim građanskim krugovima, njezin filmić je i svojevrsna kriminalna djelatnost prema dobrom ukusu gledatelja


Iako su mnogi gledatelji prošli tjedan ostali zatečeni naslovom programa »Krimići na Kaštelu« budući da se tek neki od prikazanih filmova mogu smjestiti u kriminalistički nadžanr, subotnji dan međunarodnog programa bio je doista u znaku krimića. Film »Gledaj me«, mlade crnogorske redateljice Marije Perović, čak bi se mogao nazvati dvostrukim krimićem. Osim što se bavi zločinačkim potezima u naizgled uglednim građanskim krugovima, njezin filmić je i svojevrsna kriminalna djelatnost prema dobrom ukusu gledatelja.
»Gledaj me« počinje dolaskom mlade liječnice (Olga Pakalović) u mjesto rođenja na crnogorskoj obali, gdje izranjaju na površinu mnoge mračne tajne iz prošlosti. Bivši mladić nalazi joj se u duševnoj bolnici zbog čega mora izravnati račune s lokalnim psihijatrima i njihovim zločinačkim pomagačima. Tako se otprilike odvija sadržajem naizgled jednostavna, ali užasno komplicirano izložena priča. Redateljica se priklanja nekronološkoj naraciji, ubacuje vremenski nepovezane sekvence kako joj se prohtije, dok je brojnim likovima iznimno teško upamtiti imena. Čak i najpažljiviji gledatelj teško će povezati priču ako se ne posluži sažetkom iz festivalskog kataloga. Dodajmo tome još obilje agresivnih i nepotrebnih stilizacijskih postupaka (složene vožnje kamerom, iznimno naglašena upotreba glazbe), pa će biti jasnije zašto je »Gledaj me« iznimno zamorno pogledati do kraja.

glas istre

Hrvatska postala Hollywood u regiji
Piše: Nenad Polimac

PULA - Filmom Vinka Brešana "Nije kraj", koji je već prikazivan u domaćim kinima, ovogodišnji festival potvrdio je vrlo visoku razinu suvremene hrvatske filmske produkcije. Nakon "Svjedoka", gdje se okušao u modernističkom dramskom kazivanju, Brešan se vratio na teren koji bolje poznaje, i u svoj postupak unio inovacija.

Humor je puno okrutniji nego u filmovima "Kako je počeo rat na mom otoku" i "Maršal", neki od likova iznimno su zanimljivo žanrovski profilirani (Dražen Kühn kao negativac opsjednut literarnim citatima), a romanca dvoje protagonista (vrlo dobri Nada Šargin i Ivan Herceg) dočarana je krajnje uvjerljivo. Sve skupa je možda malo pretrpano, međutim, barem kada je Brešan u pitanju, bolje obilje nego oskudica!

Usporedimo li naše nove filmove s crnogorskim ljubavnim trilerom "Gledaj me", rekli bismo da je Hrvatska postala Hollywood u regiji. Redateljici Mariji Perović to je drugi film, režirala je i neke epizode "Ville Marije", ali dosad nije puno naučila, jer je njezino novo ostvarenje - priča o odlučnoj curi koja se sveti ravnateljima duševne bolnice za nešto što se odigralo prije deset godina - doslovno neprohodno.


Znakovito je da je to smušeno djelce dobilo potporu hrvatskog Ministarstva kulture za koprodukcije, koja je istodobno odbijena filmu Srđana Vuletića "Teško je biti fin", koji je lani otvorio Sarajevo film festival, te filmu Srđana Karanovića "Besa", koji se upravo počeo snimati. Zasigurno, mutna posla. Šteta je samo što atraktivna Olga Pakalović, junakinja Perovićkina filma, danas ne može dobiti toliko filmskog prostora u Hrvatskoj koliko u Crnoj Gori.

6:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kakva depresija... i posle se pitamo zasto su nam bioskopi prazni! Takvi ce i ostati dok gledaocima nude izbor koji nam pruza ovaj film: da ne udju u bioskop i ostanu u svom depresivnom realnom svetu ili da pogledaju film i time odmah izvrse (bar duhovno) samoubistvo.

12:28 AM  

Post a Comment

<< Home