Monday, September 11, 2006

ALEKSANDAR JEVĐEVIĆ R.I.P. (1937-2006)

Pre dva dana se u Sarajevu upokojio Aleksandar Jevđević, filmski, televizijski i pozorišni reditelj. On je u martu ove godine uradio svoju poslednju predstavu, bila je to sarajevska postavka Dimitrijeve VELIKE BELE ZAVERE u Kamernom teatru 55.

Evo Dimitrijevog sećanja na Acu:

Gospodina Aleksandra Jevđevića ću se pre svega sećati kao čoveka izuzetne energije i visprenosti. Kada smo počeli da radimo sarajevsku postavku VELIKE BELE ZAVERE postideo me je pripremom za ovu režiju, koja je za mene bila prava škola profesionalizma. Ja živim u beogradskoj ulici koja nosi ime jedne od ličnosti prikazanih u filmu i seriji ALEKSA ŠANTIĆ koju je Aca režirao. Njegov rad mi je pomogao da postanem bolji i studiozniji pisac, njegov rad mi je pomogao da shvatim čijim je imenom obojen moj životni ambijent. Mislim da će upravo po tom spoju ozbiljne obrade tradicije i neobuzdanog istraživačkog duha Aca biti i zapamćen u istoriji dramske umetnosti na našim prostorima.

Slava mu!

1 Comments:

Blogger doba_nevinosti said...

Secanje na Acu:

http://www.blogger.ba/print/?blog=9894&id=419703

4:13 PM  

Post a Comment

<< Home