Friday, July 20, 2007

HOT TRANSFUZZ





Nevinost ima neke veze sa prolivanjem krvi. Ipak, danas su se nevinost i krv povezale na jedan drugi i vrlo plemenit način.



Jedino za čim svi čeznu i što se nikako ne može kupiti je zdravlje. Ipak, kada si zdrav ti svoje zdravlje možeš podeliti sa nekim kako bi mu pomogao za ozdravi.

Jedan od načina je i davanje krvi koje je vrlo prijatna intervencija, koja vam neće oduzeti ni mnogo vremena ni živaca, a usput može biti i odlična povera zdravlja. Plemeniti davaoci krvi su zaslužni što su mnogi ljudi iz naše okoline, a možda i neko od vas, danas među nama i u dobrom zdravlju. Nema prepreka da postanete jedan od njih.

Zato vas pozivamo da i vi postanete dobrovoljni davaoci krvi.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bravo Mito Bekrijo!

2:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

ja kad sam probala, umalo sam capnula u nesvest, a bolelo me je kao da me rastrzu besne lisice...naravno, to sam verovatno samo ja.
svako ko sme, bravo+cestitke!

3:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mini, srce moje, simptomi ne lazu - tebe su prevarili. Nisu ti uzimali krv, vec nevinost...

5:33 AM  
Blogger Unknown said...

qzz0529
canada goose parka
pandora charms
pandora charms
kevin durant shoes
air jordan retro
montblanc pens
mulberry handbags
canada goose outlet
pandora charms
mulberry bags

7:53 PM  
Anonymous Penyebab ISK said...

The article is very interesting. And I also want to share articles about health, I'm sure this will be useful. Read and share it. Thank you very much :)

Cara Cepat Menghilangkan Wajah Kusam
Obat Luka Infeksi Bernanah/Bengkak
Sari Kurma Murni plus Madu Asli
Penyebab Mata Kabur dan Berbayang

9:17 PM  

Post a Comment

<< Home