Wednesday, December 06, 2006

ZA POD JELKU


Filmski sajtovi u civilizovanom svetu, u svakoj prazničnoj sezoni prave spiskove stvari koje preporučuju svojim posetiocima kao božićni ili novogodišnji poklon.

Ove Nove godine, DOBA NEVINOSTI sa velikom radošću i ponosom preporučuje jedan izuzetan novogodišnji poklon.

ŠEJTANOV RATNIK će uskoro izaći na DVDu. Ekipa filma se potrudila da ovo izdanje liči na američka DVD izdanja i da kupcima pruži mnogo više od zapisa samog filma.
Uz klasične DVD features, kao bonusi na DVDu će se naći sledeće stvari:
+ MAKING OF
+ produžena verzija dokumentarca VIDIMO SE U ČITULJI o Đomlinom pokojnom bratu
Ekipa ŠEJTANOVOG RATNIKA priprema i ograničeni tiraž SPECIAL EDITION DVDa na kome će biti još bonusa za najodanije fanove.

Sajt DOBA NEVINOSTI će ovih dana obradovati fanove ŠEJTANOVOG RATNIKA, nekim isečcima i posebnim poslasticama sa DVDa.

UPDATE!!!! DVD izlazi 12. decembra

33 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hoce l' biti titlova na engleskom?

5:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Daj mi daj mi daj mi daj mi

Ovo je lepsi poklon od Mirke Vasiljevic koja peva Happy birthday to you

Kad tacno, po kojoj ceni, gde moze da se rezervise special edition

Geeks of Sheitan will rise

5:28 AM  
Blogger doba_nevinosti said...

sto se tice titlova, titlovi nisu problem, titlova ima...

7:24 AM  
Blogger doba_nevinosti said...

Special Edition ce izaci u ogranicenom tirazu, za nekoliko meseci. Ne znaju se tacni datumi ali se sigurno zna da ce Special Editiona biti.

Sto se rezervacija tice, o tome nema informacija, ali prati nas sajt i sigurno ces biti obavesten na vreme...

7:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ima titl i na engleskom i na srpskom, i ja mislim jos na nekim jezicima!

11:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mogu da pogodim, izlazak Sejtanovog Ratnika na dvd-u oznacava pocetak dugo ocekivanog i krajnje izvesnog proboja filma na inostrano trziste, koje ce ga, uprkos krajnjoj zasicenosti mediokritetnim teen slasher komedijama, oberucke prihvatiti kao second coming kvalitetne filmske zabave?

11:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ne, izlazak dvd-a ce omoguciti svim fanovima najboljeg srpskog filma u prethodnih nekoliko godina da uzivaju u njemu kad hoce...

3:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja cu kupiti taj dvd, jer me interesuju special features, ali ja sam jedan u hiljadu. Ako se samo malo prisetimo, na istom ovom blogu je prognozirano da ce film biti em gledan em uticajan. Ko ga je gledao? Na koga je uticao? Ovde se stalno potencira to da je film snimljen u losim uslovima, sa malo para, od strane debitanata sa entuzijazmom, jer to je jedino sto moze da se potencira. Kada ce da se desi neki film koji ce da se reklamira suvim kvalitetom, i koji ce da napravi nesto i na inostranom planu?

4:45 PM  
Blogger doba_nevinosti said...

ŠEJTANOV RATNIK je, ako uzmemo u obzir nepostojeću reklamu, slabog distributera i nelojalnu konkurenciju u obliku KARAULE koja je silom prikazivana mesecima i promovisana na Pinku, ostvario odličnu gledanost baziranu isključuivo na grassroots kampanji i word of mouth promociji.

O tome svedoči i godišnji box office Tucka, gde je ŠEJTANOV RATNIK ukupno 15. na listi najgledanijih filmocva u Srbiji a među srpskim filmovima iz 2006. nalazi se na četvrtom mestu, odmah iza MI NISMO ANĐELI 3, KARAULE i SEDAM I PO koji su imali jače distributere i neuporedivo veće marketinške kampanje. Sa 31 915 gledalaca, ŠEJTANOV RATNIK je proporcionalno padu bioskopske posete jedan solidno posećen film, u ravni kao da je imao 100 000 gledalaca 2002. godine.

2:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Je li, a kad A3 izlazi na DVDu?

3:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Od cetiri filma, nalazi se na cetvrtom mestu po gledanosti. Amin.

4:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nije bas tako, ove godine je izaslo desetak domacih filmova - sve kad ne bi racunali gomilu stranih, cetvrto mesto nije lose. A da ne pominjemo da je film bolji od svih koji su gledaniji od njega.

7:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Bolji od A3? Kakav uspeh! WOW!

8:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

bednice

8:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

gas

3:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

E nasao sam ovo na imdb, kakav se to film "Serbian Scars" snima? Meni se cini da je to neka zajebancija?

3:54 PM  
Blogger doba_nevinosti said...

ma to je neka prevara koja se najavljuje vec godinama...

cool podatak je da frontmen te prevare izvesni Vladimir Rajcic ili tako nekako je bio statista sa zadatkom u klasiku KISS KISS BANG BANG Shane Blacka...

4:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Pa i meni lici na prevaru. Zato sam ipak resio vas da pitam jer vi bolje znate. Inace, vidim da su tu jos potpisani Koja, Bjela, Marija Karan, Sergej Trifunovic, Lazar Ristovski kao producent... A ni jedan podatak na internetu (osim njihove web strane) ne moze da se nadje

3:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

pa novine pisu da je film poceo da se snima, znaci, nije prevara...

8:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Koje novine i gde je to pisalo?

9:12 AM  
Blogger doba_nevinosti said...

pisalo je u KURIRu, ali u gradu nema informacija o projektu, jel imas neki konkretan info?

9:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Osim na IMDBu i ovog http://www.serbianscars.com/, nemam ni jednog drugog...

9:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pise i na tarabi.... Pa nije.

2:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

koliko ja znam, bjela je trenutno zauzet snimanjem rimejka "pozorista u kuci"

3:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gde? Znaci danas sam obisao sve kiosk, kolportere, mamut, ips, metropolis music store i nigde, ali nigde nisu imali DVD Sejtanov ratnik.... nadam se da cu sutra imati vise srece...

7:55 AM  
Blogger doba_nevinosti said...

sad su javili da je pomeren za cetvrtak...

1:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

jel ce biti neka promocija na koju moze da se udje?kada i gde?

5:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jedno pitanje: Zasto na DVDu nema MAKING OF?Ima samo jedna scena...Sme li se znati zasto?

7:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Veliki making of ceka special edition.

11:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

nasao sam ga vec u sredu:) sada sam provalio i neke fore koje nisam registrovao na prvo gledanje...

12:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

homer jay, pored toga sto si jedan od najperspektivnijih mladih kriticara, zaista zasluzujes jedan primerak limited edition DIY majice

БОГ НА НЕБУ
ШЕЈТАН НА ЗЕМЉИ

koju smo napravili za re-release SEJTANOVOG RATNIKA u Sava Centru!

2:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

hvala, hvala.... sav sam pocrveneo... ne znam da li ces misliti isto kada procitas kritike za "sedam i po" i "andjele 3", doduse pocetnicima se prasta, zar ne?
back to the shejtan... znaci film radi skroz, moja sestra (prva godina, gle cuda, 12. beogradske gimnazije) je totalno poludela za filmom i vec krsi autorska prava organizujuci javne projekcije u svojoj sobi za drustvo iz kraja:)))

6:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ne znam sta si napisao za SEDAM I PO, ali sto se A3 tice, u kritici ima stvari u kojima se ne slazem (ja sam sucker za A2 i meni je taj film odlican bas zato sto je mracan i zao), ali sto se opservacija za A3 tice, bio si preblag prema nekim stvarima. Ipak, vrlo dobro si dijagnostifikovao osnovne probleme.

Ono sto bih eventualno ispravio, evo sad razgovaramo cisto profesionalno, to je sistem referenci koje si naveo.

Kad je rec o tradiciji ovakvog filma u nasoj kinematografiji, a posto si u kritici rekao da je nema, ona ipak postoji. Motiv KRALJEVICA I PROSJAKA je koriscen u nasoj kinematografiji u filmu BOG JE UMRO UAZALUD Radivoja Lole Djukice, jednom od klasika sa Ckaljom.

Takodje, rokera koji se bavi narodnjacima na neki nacin imamo u prvoj prici omnibusa KAKO JE PROPAO ROKENROL.

Naravno, najeklatantniji uticaji su americki filmovi sa kraja osamdeseih gde je iste godine izaslo cak nekoliko sa temom promene tela, to bi takodje trebalo staviti u kritiku.

Na najdubljem dramaturskom nivou zamene tela najveci uzori su nam bile američke tinejdzerske komedije osamdesetih, poput VICE VERSA Briana Gilberta, BIG Penny Marshall, 18 AGAIN Paula Flahrtyja, LIKE FATHER LIKE SON n Roda Daniela i nešto odraslije varijacije poput ALL OF ME Carl Reinera.

Problem zalbe na prodaju duse imas u kratkom filmu BEAT THE DEVIL koji je Tony scott snimio za BMW a nedavno je uvrsten u stalnu postavku muzeja MoMA u Njujorku. Takodje, i Charles Martin Smithov TRICK OR TREAT je dosta uticao.

Eto, to su neke stvari koje bi se mogle dodati, posto je A3 svesno eklektican film.

I super mi je naravno sto su ti se dopale scene na akciji, spica i prelazak sa reci na dela sa majkom posto su to delovi koje sam ja smislio i pisao.

7:52 AM  

Post a Comment

<< Home