HURT LOCKER DOWNLOAD
Imamo zadovoljstvo da zahvaljujući sales agentima ovog filma iz Voltage Pictures i srpskog distributera ovog filma Cinearsa, među prvima na Webu sa javnošću podelimo artwork iz novog projekta naše omiljene rediteljke Kathryn Bigelow naslovljenog HURT LOCKER.
Odavde možete skinuti pdf sa flajerom za film. Nadamo se da ćete uživati.
Odavde možete skinuti pdf sa flajerom za film. Nadamo se da ćete uživati.
3 Comments:
Na sajtu B92 ima tema o novom promotivnom spotu Rep. Srbije koji se zavrteno na CNN-u. Imate li insajdersku informaciju o tome ko je rezirao spot, koja producentska kuca, i da li je snimano filmskom ili HD kamerom. Hvala unapred.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2006&mm=10&dd=24&nav_id=216795
Beograd -- Država je postigla sporazum sa TV kućom CNN o reklamiranju na toj televiziji.
Kako kaže savetnica za odnose sa medijima Turističke organizacije Srbije (TOS) Ljiljana Čerović, sporazum su sa CNN-om postigli Ministarstvo trgovine, turizma i usluga i TOS. Danas nije bilo reči o ceni izrade spota, ali je ocenjeno da je čitav posao dogovoren "pod povoljnim uslovima", kaže ona.
"CNN je dobio materijal na osnovu kojeg će napraviti reklamu o turizmu Srbije u trajanju od oko 45 sekundi, koja će se pre emitovanja dostaviti u Srbiju resornom ministarstvu, kako bi se odobrio reklamni spot," kazala je Ccerović.
"Prezentacija turizma Srbije će biti od velike propagandne i ekonomske koristi za Srbiju, a dogovorena saradnja će postati uzajamna," rekao je podpredsednik CNN-a za Jugoistočnu Evropu, Bliski istok i Afriku Rami Raad, posle sastanka sa ministrom za turizam Bojanom Dimitrijevićem.
Spot koji će gledaocima CNN predstaviti Srbiju kao turističku destinaciju biće emitovan oko 500 puta u udarnim terminima te televizijske kuće, kazala je Čerovićeva. Slične spotove o turističkoj ponudi svojih zemalja na CNN-om već imaju Slovenija, Hrvatska i Makedonija.
http://www.b92.net/info/emisije/timofejev.php
Timofejev: Jeste. Negde ovih dana bi trebalo da konačno krenu ti spotovi na CNN-u, već se dosta vremena priča o njima, promocija Srbije. Je l’ znate dan kad će krenuti?
Dimitrijević: Trebalo bi da krene negde posle novogodišnjih praznika. Mi smo želeli da to bude ranije, međutim, isto tako smo želeli da svoje mišljenje o tim spotovima daju kabineti predsednika republike, kabinet predsednika Vlade, imamo neka još usaglašavanja u toku jer nismo želeli da sami preuzmemo odgovornost za to kako će nas četiri meseca videti u svetu.
Timofejev: Ja sam hteo da mi danas ovde pustimo to malo premijerno, međutim, nismo dobili, kaže: „Nemojte, još nije sve finalizirano.“ Jeste li Vi videli spotove?
Dimitrijević: Jesam.
Timofejev: Kako izgledaju? Je l’ istina da nema Kosova, što se priča?
Dimitrijević: Biće Kosova. Ali, ja moram da vam kažem sledeću stvar, ovo nije spot koji je originalna produkcija CNN-a. Znači, nisu njihove ekipe ovde dolazile da rade...
Timofejev: Dobro, ovo je reklama.
Dimitrijević: ... nego smo mi dali jedan materijal koji smo letos radili, iz koga su oni izabrali nekih 40-ak sekundi u dve verzije, jedna, na kojoj se vide neki karakteristični i kulturno-istorijski i drugi spomenici Srbije, i druga, gde je nedirnuta priroda. Ali, onaj koji zna šta je Srbija prepoznao bi i te kadrove.
Timofejev: E sad, najviše se priča, i to žuta štampa logično, da li je to koštalo 100, 200, 500, milion evra, tri miliona evra itd. Ja mislim da je od toga važnije pitanje – Šta će ti spotovi doneti Srbiji? I da li tu postoji neka organizovana i određena strategija, pa da su ti spotovi samo deo nje?
Dimitrijević: Slažem se, postoji, i dobro ste pitanje postavili. Nema nikakve sumnje da naše pojavljivanje na CNN-u, na jednoj velikoj globalnoj televizijskoj mreži, u pozitivnom kontekstu jeste ogroman poen. Posle svih onih godina u kojima su nas prikazivali uglavnom kao jedno od ratnih žarišta ili kao jednu od zemalja gde se dešavaju nekakvi etnički i drugi politički konflikti, pojavljivanje Srbije u jednom pozitivnom svetlu sa onim što ona jeste ili treba da bude, ne samo u smislu turizma već i u smislu poslovnog imidža, jeste najveći rezultat.
Timofejev: Je l’ se zna sledeći korak posle toga?
Dimitrijević: Da, evo samo da kažem ovo. Iskustvo drugih zemalja, recimo poput Hrvatske, Bugarske, Rumunije, Crne Gore i drugih zemalja koje su se pojavile na CNN-u, pokazuje da od toga ima mnogo koristi, ne samo za turizam već i poslovne koristi. Zna se šta bi trebalo, sledeći korak treba da bude kreiranje vizuelnog identiteta Srbije, mi objavljujemo konkurs odmah posle Nove godine, i onda bi ovo trebalo da bude samo uvodna kampanja. Mi imamo ponude i drugih televizija, recimo Euronews, BBC, NBC, Skynews itd. Međutim, što se kaže, koliko bude bilo para za taj drugi deo kampanje, toliko će biti i muzike.
Timofejev: Koliko ovo košta, je l’ znate? Je l’ možete da kažete?
Dimitrijević: Mogu, ja sam to rekao.
Timofejev: Koliko?
Dimitrijević: Ovo košta 500 hiljada evra. Tih 500 hiljada evra je 508 emitovanja po 40 sekundi u vrlo povoljnim terminima, u trajanju od četiri meseca.
Post a Comment
<< Home