Sunday, October 28, 2007

AGI OD PAPIRA







Tata je vodio Tvrdišu da gleda AGI I EMU Milutina Petrovića i PRINCA OD PAPIRA Marka Kostića na Kids Festu i evo šta nam Tvrdiša piše:

Drage čike sa Doba Nevinosti,

Tata me je vodio na Kids Fest. Kad je jednom svom kolegi objašnjavao zašto me vodi, prisluškivao sam ga, i čuo sam da kaže kako će na Kids Festu biti puno milfova.“ Ja sam mislilo da je tata hteo da kaže da će tamo biti puno filmova, ali se zbunio pošto te reči zvuče slično.

Međutim, kada sam pogledao AGIJA I EMU i PRINCA OD PAPIRA shvatio sam šta su to milfovi. Milfovi su u stvari nova vrsta srpskog filma.

Prvi milf bio je PROMENI ME. To je bio milf koji govori o tome kako Mima Karadžić spava sa malim devojčicama a promovišu ga kao porodični film. Možda je trebalo da ga promovišu kao poročni film. Ja nikada ranije nisam gledao porodični film o čiki koji spava sa malim devojčicama. Mada, jednom je moj tata rekao mami kako je film NEPOVRATNO porodični film o mladom bračnom paru koji čeka beba i ide uveče u provod.

Isto koliko je PROMENI ME porodični film, toliko su AGI I EMA i PRINC OD PAPIRA dečji filmovi. I tata je to znao kad je rekao da me vodi da gledamo milfove.

AGI I EMA je dosadan milf o malom dečaku koji ima duševne probleme usled čega mu se priviđa Milena Dravić. Njegovi duševni problemi nisu zabavni pošto kada mu u posetu dođe ujna koju igra Lena Bogdanović i padne u nesvest, on joj ne radi ništa što bi joj svaki normalan mali dečak uradio nego se samo smara. Ja mislim da mali dečaci ne treba da zamišljaju Milenu Dravić. To nije lepo i to nikog ne zanima. Tako se ne pravi film za nas, malu decu.

O Agijevom problemu, naučili smo nešto više gledajući PRINC OD PAPIRA u kome se pojavljuje Agi pod imenom Pegi. Međutim, iako je promenio ime, Agi nas nije prevario pošto ga igra isti dečak Stefan Lazarević. Agi ne ume da se sakrije . Zato ne bi trebalo da bude ratni zločinac kada poraste pošto ne ume da se skriva.

U ovom filmu Agi se plaši kada ga ljubi jedna mala devojčica Juca. Agi ne voli poljupce svojih vršnjakinja. Agi je kao obnuti Mima Karadžić. Ne volim Agija.

Ema se takođe pojavljuje u PRINCU OD PAPIRA. Ona nije promenila ime kao Agi ali je igra druga glumica. Ona je mogla biti ratni zločinac kad je bila mlada pošto vlada sposobnošću da menja DNK. Ema je kao superheroj, možda je upala u nuklearni otpad kad je bila mala? To sam video ranije u filmu UMRI DRUGI DAN gde severnokorejski negativac menja DNK na Kubi.

I zato je ostatak zapleta milfa takođe špijunski. Jucin tata radi za neku podzemnu obaveštajnu mrežu. Posle jednog njenog nestašluka, tata upada u nevolje. Porodicu počinju da progone odredi smrti koje je angažovala Državna bezbednost. Kada ih stignu i ubiju joj roditelje, Juca uspeva da izbegne sigurnu smrt, znajući da je svoje detinjstvo ostavila u okrvavljenom porodičnom gnezdu. Odlazi na Zlatibor i pretvara svoje telo u ultimativnu borbenu mašinu. Vraća se u grad i počinje da ubija šefove DBa jednog po jednog na najneverovatnije načine. Kada šefovi DBA shvate da im je dete za petama, uzimaju svoj novac sa Kipra koji su čuvali za snimanje BALKANSKIH PRAVILA 2: UBRZANJE i njime plaćaju eksperta za ubijanje dece, čileanskog monstruma koga svi zovu Mehaničar...

Šalim se ja malo. Ne smem više da izmišljam pošto se tata uvek ljuti kada izmislim film koji ne postoji i onda ga prepričavam. Ali, da, Jucin nestašluk dovede tatu u opasnost. Jadan Jucin tata.

PRINC OD PAPIRA nije film za decu, iako se u njemu ne pojavljuju odredi smrti. Ima sporu priču, i dijaloge koji nemaju puno veze sa radnjom i maloj deci kao što sam ja su potpuno nerazumljivi, i ponekad govore o tome kako neka deca ponekad umiru ako mama vara tatu. Možda tata angažuje Mehaničara novcem koji je čuvao za iznajmljivanje DVDa filma BALKANSKA PRAVILA koji jednom godišnje gleda sa svojim drugarima i pokušava da dokuči šta se u njemu desilo?

U svakom slučaju, ja se osećam spokojno pošto kod mene tata vara mamu a mama je poštena i voli samo mene. Ali, za koga je onda ovaj film?

Ovaj film je za srpske filmske radnike pošto su oni opsednuti radom tajnih službi. Ja mislim da su u svom filmu Marko Kostić i Vladislava Vojnović uspeli da potpuno razotkriju rad Službe državne bezbednosti. Ja se nadam da se te čike neće ljutiti na njih.

Siguran sam da će već danas u centrali Službe državne bezbednosti održati sastanak na kome će naribati nos svima onima koji su dozvolili da se ovako opasan film snimi, i sigurno će ukinuti užinu svojim malim agentima koji nisu prepoznali jasnu i prisutnu opasnost u ovom filmu. Jadni mali agenti. Ipak, verovatno neće zvati Mehaničara da se obračuna sa Markom i Vladislavom.

Oni su nam otkrili sve. Recimo, ja sad znam da ljudi rade za Službu ako im deca ne znaju da čitaju. Ja ne znam da čitam. Znači, moj tata radio za DB. Meni je DB super. Ja ću biti tajni agent kad porastem!

Isto tako ljudi iz DBa znaju o školi nešto više nego mi pošto recimo devojčica Juca neće da ide na građansko vaspitanje pošto će tamo da je nauče da se uda za drugu devojčicu. Moj tata često gleda devojčice koje se ljube kad misli da spavam, a ako se naglo probudim on kaže, „Jao vidi kako su blesave, ne znaju da devojčice treba da se ljbe sa dečacima.“ Ali, ja to ne volim pošto se plašim da bi u ovakvom milfu Juca mogla da završi ljubeći se sa Emom.

Inače, sumnjivog čoveka iz DB igra onaj sedi glumac koji igra istu tu ulogu i u filmu ČETVRTI ČOVEK. To znači da su svi milfovi povezani. I ja sad više ne znam da li milfovi mogu da se gledaju odvojeno i da li se razumeju ako nisi gledao ostale.

Drage čike sa Doba Nevinosti, ja znam da moj tata vara mamu i da me vodi u bioskop ili u park da bi gledao druge tete ili seke. Mene moj tata, koristi kao pokriće, ili kako to kažu američki saradnici DBa kaver. To je sigurno naučio radeći za DB pošto ja ne znam da čitam. Međutim, isto to rade i čike koje snimaju milfove jer oni lage javnost da su to filmovi za decu a u stvari nisu i na bazi te priče o deficitarnom žanru privlače novac i publiku. Ja ne želim da me više iko iskorišćava osim moje imaginarne prijateljice koja radi za DB.


Tvrdiša, vrlo lepo pismo. Milfovi nisu lapsus već nešto što ćeš otkriti kad porasteš.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ви нисте нормални. :)

PS Само један мали апдејт: ДБ = БИА.

7:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Superbad nevaljalština!

12:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

He, he...

СИСАЊЕ!!!

11:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

E moj Tvrdisa... Ti stvarno imas tvrdu stolicu...

3:45 AM  

Post a Comment

<< Home