BEOGRADSKI FANTOM - drugi krug
Evo i drugog dela našeg intervjua sa Jovanom Todorovićem. U drugom krugu se bavimo odnosom stvarnosti i filma, naslovima koji su inspirisali Jovana i ulazimo još dublje u sam proces snimanja FANTOMA. Uživajte.
Je li BEOGRADSKI FANTOM prvi film koji se bavi Vladom Vasiljevićem, ili je i ranije bilo pokušaja da se snimi film na ovu temu (scene u drugim fimovima sa pomenom Fantoma ne računam)? Ako ih je bilo kakva je bila sudbina tih projekata?
Učinilo mi se u jednom trenutku po gledanju dokumentarnog filma o pokušaju Terry Gilliama da snimi Don Kihota da priču o Fantomu prati slična kletva. Tokom istraživanja, i prikupljanja novca za ovaj film koja je bila dugotrajna i mučna nailazili smo na ljude koji su ili pomišljali ili čak pokšavali da ekranizuju ovu legendu. Ja ne mogu tačno da se setim imena, mada imam negde duboko u arhivi ovog filma i te podatke, ali bio je jedan gospodin koji je obilazio naše snimanje, koji čini mi se da živi u Francuskoj. On je hteo da napravi čist igrani film na ovu temu još sredinom osamdesetih. Objašnjavao mi je kako je osmišljavao konstrukciju koja bi se kačila na Poršea i koja bi ga osvetljavala dok on ide kroz mrak. Neko je za ili u okviru RTS-a pokušavao da snimi taj film, čini mi se kao dokumentarac. Svojevremeno sam bio u kontaktu sa tom osobom ne bi li video da li ima neke interesantne podatke, međutim već tada smo Bogdan i ja daleko odmakli u posedovanju informacija o Vladi Vasiljeviću i celom slučaju. Žao mi je što se ne sećam tačno imena tih ljudi.
Koliko su na izgled filma uticali filmovi iz tog vremena?
Na mene je tokom priprema posebno uticalo nekoliko filmova. Le Samourai od Melvillea i Driver sa Ryan O’Nealom. Driver je uticao sa aspekta potera i tempa filma a Le Samourai sa aspekta glavnog lika. Druga potera sa Fanđom je po konstrukciji, geografskoj, scenografskoj i dramaturski pozajmila dosta od potere iz filma Le Samourai, kada policijski inspektor sedi pred tablom metro stanica u Parizu i pokusava da udje u trag Delonu. Ovo je bila inspiracija te se verovatno u obrisimai i nazire ali sam za film zbog ove scene napravio kartu beograda sa sve lampicama u vidu diode koje sam lično ja palio prema putannji potere kako sam je zadao. Sve potere u filmu prate uglavnom realistične i logične putanje sa par filmskih izuzetaka. Gledao sam kartu grada i tražio logičnu i uverljivu putanju kroz grad a usput tražio lokacije koje su filmski pogodne u smislu vremena koje nam treba, potreba produkcije, zatvaranja saobraćaja itd. Sve ovo naravno nije od suštinskog značaja za film ali je meni autentičnost i logika stvarnosnog prema dokumentaciji i istraživanju bila kičma i polazna tačka za kreativni deo stvaranja filma.
Koji su ti omiljene automobilske potere u istoriji filma i koje od njih su uticale na FANTOMA?
Hmm, sve potere iz Drivera, Potere iz novih verzija Bornovog identiteta, potera u filmu Ronin, potere iz kratkih filmova kao deo reklamne kampanje BMW-a… Mislim da se moj odgovor iz prethodnog pitanja nadovezuje na ovo.
Kako je teklo nalaženje autentičnih automobila za potrebe filma?
Porše smo našli i kupili te na kraju rasturili u delove. Porše koji koristimo u filmu je u original plave bojeiI pripadao je čoveku koji je preminuo. Njegova žena je prodavala auto i našli smo se oko cene. Kupili smo za film jednog tristaća tri Zastave. Ukupni budžet za ovo je bio oko 800 evra. Puno puta smo popravljali ova vozila tokom snimanja. Majstori iz Muzeja automobile bi dolazili na snimanje u pola noći, palili, gurali, pumpali itd. Fanđovog Forda i sva ostala igrajuća vozila smo nalazili preko Muzeja Automobila bez kog stvarno ovog filma ne bi bilo. Automobile tadašnje Milicije smo prefarbali i sredili kako bi izgledali autentično, možete videti neke od njih parkirane u dvorištu Muzeja Automobila i danas.
Kako je tekla saradnja sa mađarskim direktorom fotografije Andras Nagyjem? Kako se on snašao na beogradskim lokacijama? Kako ti se čine filmovi o Beogradu koje snimaju strani direktori fotografije i po čemu se njihov pogled na grad razlikuje?
Andraš je bio fenomenalan za saradnju. Vrlo je iskusan (film o Fantomu mu je bio 10 igrani film) i od njega sam puno naučio tokom priprema i snimanja filma. On je zaista što se mene tiče uneo mnogo toga u ovaj film. Ono što je najvažnije za njega je što radi isključivo u službi filma a ne dobre fotografije ili bilo kakvih fragmentarnih i ne celovitih viđenja filma. Kada sam ga pitao kakvu fotografiju voli on mi je rekao da ne voli nikakvu fotografiju, naglasio je da voli dobar film i fotografiju koja je u službi istog. To je presudna stvar za filmskog direktora fotografije… fotografija u funkciji priče. Ovo naglašavam nekoliko puta jer je stvarno velika stvar koju mnogi autori filmova umeju da prenebegnu ne uspevajući da odole lepim kadrovima, interesantnim vizurama, stilovima i trendovima. Svakako, mislim da je i to što Andraš nije iz Beograda, u velikoj meri uticalo na svežinu sa kojom je sagledao Beograd. Vrlo je temeljan u pripremama… Kao što sam ja imao veliku knjigu snimanja sa kompletnim stori bordom tako je i on imao svoju knjigu snimanja u kojoj je imao crtež svake lokacije sa egzaktnim pozicijama svih svetala, još mesec i po dana pre snimanja. Naravno, ovakve pripreme su nam dozvolile da budemo mnogo slobodniji na snimanju. Vrlo važna stvar koja nam je takoreći osvetlila film je princip polivanja ulica koji smo koristili. Cisterna je bila sastavni deo sektora kamere i polivala je ulice konstantno… mogu misliti koliko smo vode potrošili tih dana. Snimali smo na Kodak Vision 2 500 materijalu uglavnom iradili push proces čitajući svetlo kao das mo snimali na 1000 ASA. Andraš je domaćin u Mađarskoj laboratoriji gde smo radili većinu postprodukcije te su njegova poznanstva tamo mnogo pomogla da tamošnji radnici u laboratoriji pri čitanju svetla, one light korekcija i best light korekcija svetla urade dobar posao. Imao je jako konstruktivne predloge za pokrete kamereiI bio je sam svoj švenker što ja jako cenim i što mi je bilo jako važno. Postoji puno direktora fotografije koji više vole da rade timski sa švenkerom dok se oni koncentrišu na svetlo i sagledavanje svih elemenata pri monitoru. Ja sam vrlo svestan kamere i tehničkih elemenata kao i kompozicije, pokreta i slično, te mi onda više odgovara kada sam neposredniji u takvom radu, a to znači da je direktor fotografije i svoj švenker. Mislim da ovako naša vizija filma lakše i neposrednije dolazi do izražaja.
U filmu je trebalo da se čuje autentična muzika iz tog vremena, mahom iz arhiva Radio Beograda, sa snimaka njihovog orkestra, Kako je izgledao cratedigging za ovim naslovima? Planirate li da izdate neki soundtrack ili album sa muzikom inspirisanom filmom?
Iako je ovo bila zamiao ona nije sprovedena u finalnoj verziji filma. Princip korišćenja arhivske muzike je umanjivao elemente igranog a samim tim i emociju filma koju sam želeo. Postoji dokumentarna verzija filma sa jako puno arhivske muzike ali ona će se tek pojaviti kasnije. Film doduše ima dve značajne melodije koje su arhivske. Jedna je na samom početku filma a druga na kraju.
Koji je tvoj stav prema kultnom statusu koji Vlada Vasiljević ima u raznim slojevima društva, od starih Beograđana koji su ga smatrali borcem protiv komunizma, do omladine koja ga smatra jednim od prvih buntovnika a neki i pretečom dizelaša?
Da, u ovom filmu se dosta toga pripisuje liku Fantoma a on ipak ostaje Fantom. Gotovo svaki sagovornik u filmu pridaje Fantomu drugi motiv i to je ono što meni film čini vrlo inetersantnim. Fantom i pitanje njegovog motiva. Ako mene pitate, nije on svesno ništa radio u smeru političkih ideja, niti je bio čist kriminalac, niti je čist buntovnik. Svakako je umeo da uživa u roantizaciji sopstvene legende što znam po mnogo priča i informacija ali je dečko prosto voleo da vozi i da uživa u toj vožnji i da bude pojuren zbog toga. Voleo je da bude glavna faca ali da se opet ne zna ko je on. On u sklopu vremena, trenutka događaja i mesta dešavanja je postao to što jeste. Vlada Vasiljević nije Fantom. Fantom je splet okolnosti. To vam je kao Morenov Čovek – Film. Publika se poistovećuje sa junakom i tu on postaje to što jeste u toj vezi. Tako ovaj film funkcioniše na nekoliko nivoa i o tome sam želeo da pišem rad za preostali rad iz Teorije Film a na temu Morena. Grafički to je jedna linija koja funkcioniše ovako: Publika danas – Film o Fantomu – Sagovornici danas – publika 1979. Godine – Fantom.
Koliko se po tvom ubeđenju Vlada Vasiljević razlikovao od slike koju današnje generacije imaju o njemu kao kultnom heroju?
Pa ne mnogo zato što je još tada Vlada uspevao da ostavi vrlo specifičan misterozan i upečatljiv utisak na ljude. Svi koje sam sretao (policajci, prijatelji, svedoci, zatvorenici itd.) su fascinirani njim kao likom i umeju to da prenesu. Bio je poseban i drugačiji. Nije toliko heroj koliko osoba koja je bila posebna, držeći izvesnu pravdu u svojim rukama i ostajući konstantan pri upotrebi iste, ostajući pravedan i kvalitetan čovek čak i pri kriminalnim aktivnostima.
O sudbini Vlade Vasiljevića postoje razne teorije zavere. Koja je najbizarnija koju si čuo a za koju misliš da je najfilmičnija?
Najbizarnija je ta da je Vlada Vasiljević neka budala sa ulice koja je uhapšena da bi se sakrila zavera države. Zavera se sastojala u tome da je pojava Fantoma zapravo eksperiment o tome šta bi sve moglo da se desi kada Tito umre i kako mogu sve da funkcionišu mase ljudi okupljeni oko neplaniranog događaja na ulici. Najfilmičnija je ona koju smo mi ispričali.
Učinilo mi se u jednom trenutku po gledanju dokumentarnog filma o pokušaju Terry Gilliama da snimi Don Kihota da priču o Fantomu prati slična kletva. Tokom istraživanja, i prikupljanja novca za ovaj film koja je bila dugotrajna i mučna nailazili smo na ljude koji su ili pomišljali ili čak pokšavali da ekranizuju ovu legendu. Ja ne mogu tačno da se setim imena, mada imam negde duboko u arhivi ovog filma i te podatke, ali bio je jedan gospodin koji je obilazio naše snimanje, koji čini mi se da živi u Francuskoj. On je hteo da napravi čist igrani film na ovu temu još sredinom osamdesetih. Objašnjavao mi je kako je osmišljavao konstrukciju koja bi se kačila na Poršea i koja bi ga osvetljavala dok on ide kroz mrak. Neko je za ili u okviru RTS-a pokušavao da snimi taj film, čini mi se kao dokumentarac. Svojevremeno sam bio u kontaktu sa tom osobom ne bi li video da li ima neke interesantne podatke, međutim već tada smo Bogdan i ja daleko odmakli u posedovanju informacija o Vladi Vasiljeviću i celom slučaju. Žao mi je što se ne sećam tačno imena tih ljudi.
Koliko su na izgled filma uticali filmovi iz tog vremena?
Na mene je tokom priprema posebno uticalo nekoliko filmova. Le Samourai od Melvillea i Driver sa Ryan O’Nealom. Driver je uticao sa aspekta potera i tempa filma a Le Samourai sa aspekta glavnog lika. Druga potera sa Fanđom je po konstrukciji, geografskoj, scenografskoj i dramaturski pozajmila dosta od potere iz filma Le Samourai, kada policijski inspektor sedi pred tablom metro stanica u Parizu i pokusava da udje u trag Delonu. Ovo je bila inspiracija te se verovatno u obrisimai i nazire ali sam za film zbog ove scene napravio kartu beograda sa sve lampicama u vidu diode koje sam lično ja palio prema putannji potere kako sam je zadao. Sve potere u filmu prate uglavnom realistične i logične putanje sa par filmskih izuzetaka. Gledao sam kartu grada i tražio logičnu i uverljivu putanju kroz grad a usput tražio lokacije koje su filmski pogodne u smislu vremena koje nam treba, potreba produkcije, zatvaranja saobraćaja itd. Sve ovo naravno nije od suštinskog značaja za film ali je meni autentičnost i logika stvarnosnog prema dokumentaciji i istraživanju bila kičma i polazna tačka za kreativni deo stvaranja filma.
Koji su ti omiljene automobilske potere u istoriji filma i koje od njih su uticale na FANTOMA?
Hmm, sve potere iz Drivera, Potere iz novih verzija Bornovog identiteta, potera u filmu Ronin, potere iz kratkih filmova kao deo reklamne kampanje BMW-a… Mislim da se moj odgovor iz prethodnog pitanja nadovezuje na ovo.
Kako je teklo nalaženje autentičnih automobila za potrebe filma?
Porše smo našli i kupili te na kraju rasturili u delove. Porše koji koristimo u filmu je u original plave bojeiI pripadao je čoveku koji je preminuo. Njegova žena je prodavala auto i našli smo se oko cene. Kupili smo za film jednog tristaća tri Zastave. Ukupni budžet za ovo je bio oko 800 evra. Puno puta smo popravljali ova vozila tokom snimanja. Majstori iz Muzeja automobile bi dolazili na snimanje u pola noći, palili, gurali, pumpali itd. Fanđovog Forda i sva ostala igrajuća vozila smo nalazili preko Muzeja Automobila bez kog stvarno ovog filma ne bi bilo. Automobile tadašnje Milicije smo prefarbali i sredili kako bi izgledali autentično, možete videti neke od njih parkirane u dvorištu Muzeja Automobila i danas.
Kako je tekla saradnja sa mađarskim direktorom fotografije Andras Nagyjem? Kako se on snašao na beogradskim lokacijama? Kako ti se čine filmovi o Beogradu koje snimaju strani direktori fotografije i po čemu se njihov pogled na grad razlikuje?
Andraš je bio fenomenalan za saradnju. Vrlo je iskusan (film o Fantomu mu je bio 10 igrani film) i od njega sam puno naučio tokom priprema i snimanja filma. On je zaista što se mene tiče uneo mnogo toga u ovaj film. Ono što je najvažnije za njega je što radi isključivo u službi filma a ne dobre fotografije ili bilo kakvih fragmentarnih i ne celovitih viđenja filma. Kada sam ga pitao kakvu fotografiju voli on mi je rekao da ne voli nikakvu fotografiju, naglasio je da voli dobar film i fotografiju koja je u službi istog. To je presudna stvar za filmskog direktora fotografije… fotografija u funkciji priče. Ovo naglašavam nekoliko puta jer je stvarno velika stvar koju mnogi autori filmova umeju da prenebegnu ne uspevajući da odole lepim kadrovima, interesantnim vizurama, stilovima i trendovima. Svakako, mislim da je i to što Andraš nije iz Beograda, u velikoj meri uticalo na svežinu sa kojom je sagledao Beograd. Vrlo je temeljan u pripremama… Kao što sam ja imao veliku knjigu snimanja sa kompletnim stori bordom tako je i on imao svoju knjigu snimanja u kojoj je imao crtež svake lokacije sa egzaktnim pozicijama svih svetala, još mesec i po dana pre snimanja. Naravno, ovakve pripreme su nam dozvolile da budemo mnogo slobodniji na snimanju. Vrlo važna stvar koja nam je takoreći osvetlila film je princip polivanja ulica koji smo koristili. Cisterna je bila sastavni deo sektora kamere i polivala je ulice konstantno… mogu misliti koliko smo vode potrošili tih dana. Snimali smo na Kodak Vision 2 500 materijalu uglavnom iradili push proces čitajući svetlo kao das mo snimali na 1000 ASA. Andraš je domaćin u Mađarskoj laboratoriji gde smo radili većinu postprodukcije te su njegova poznanstva tamo mnogo pomogla da tamošnji radnici u laboratoriji pri čitanju svetla, one light korekcija i best light korekcija svetla urade dobar posao. Imao je jako konstruktivne predloge za pokrete kamereiI bio je sam svoj švenker što ja jako cenim i što mi je bilo jako važno. Postoji puno direktora fotografije koji više vole da rade timski sa švenkerom dok se oni koncentrišu na svetlo i sagledavanje svih elemenata pri monitoru. Ja sam vrlo svestan kamere i tehničkih elemenata kao i kompozicije, pokreta i slično, te mi onda više odgovara kada sam neposredniji u takvom radu, a to znači da je direktor fotografije i svoj švenker. Mislim da ovako naša vizija filma lakše i neposrednije dolazi do izražaja.
U filmu je trebalo da se čuje autentična muzika iz tog vremena, mahom iz arhiva Radio Beograda, sa snimaka njihovog orkestra, Kako je izgledao cratedigging za ovim naslovima? Planirate li da izdate neki soundtrack ili album sa muzikom inspirisanom filmom?
Iako je ovo bila zamiao ona nije sprovedena u finalnoj verziji filma. Princip korišćenja arhivske muzike je umanjivao elemente igranog a samim tim i emociju filma koju sam želeo. Postoji dokumentarna verzija filma sa jako puno arhivske muzike ali ona će se tek pojaviti kasnije. Film doduše ima dve značajne melodije koje su arhivske. Jedna je na samom početku filma a druga na kraju.
Koji je tvoj stav prema kultnom statusu koji Vlada Vasiljević ima u raznim slojevima društva, od starih Beograđana koji su ga smatrali borcem protiv komunizma, do omladine koja ga smatra jednim od prvih buntovnika a neki i pretečom dizelaša?
Da, u ovom filmu se dosta toga pripisuje liku Fantoma a on ipak ostaje Fantom. Gotovo svaki sagovornik u filmu pridaje Fantomu drugi motiv i to je ono što meni film čini vrlo inetersantnim. Fantom i pitanje njegovog motiva. Ako mene pitate, nije on svesno ništa radio u smeru političkih ideja, niti je bio čist kriminalac, niti je čist buntovnik. Svakako je umeo da uživa u roantizaciji sopstvene legende što znam po mnogo priča i informacija ali je dečko prosto voleo da vozi i da uživa u toj vožnji i da bude pojuren zbog toga. Voleo je da bude glavna faca ali da se opet ne zna ko je on. On u sklopu vremena, trenutka događaja i mesta dešavanja je postao to što jeste. Vlada Vasiljević nije Fantom. Fantom je splet okolnosti. To vam je kao Morenov Čovek – Film. Publika se poistovećuje sa junakom i tu on postaje to što jeste u toj vezi. Tako ovaj film funkcioniše na nekoliko nivoa i o tome sam želeo da pišem rad za preostali rad iz Teorije Film a na temu Morena. Grafički to je jedna linija koja funkcioniše ovako: Publika danas – Film o Fantomu – Sagovornici danas – publika 1979. Godine – Fantom.
Koliko se po tvom ubeđenju Vlada Vasiljević razlikovao od slike koju današnje generacije imaju o njemu kao kultnom heroju?
Pa ne mnogo zato što je još tada Vlada uspevao da ostavi vrlo specifičan misterozan i upečatljiv utisak na ljude. Svi koje sam sretao (policajci, prijatelji, svedoci, zatvorenici itd.) su fascinirani njim kao likom i umeju to da prenesu. Bio je poseban i drugačiji. Nije toliko heroj koliko osoba koja je bila posebna, držeći izvesnu pravdu u svojim rukama i ostajući konstantan pri upotrebi iste, ostajući pravedan i kvalitetan čovek čak i pri kriminalnim aktivnostima.
O sudbini Vlade Vasiljevića postoje razne teorije zavere. Koja je najbizarnija koju si čuo a za koju misliš da je najfilmičnija?
Najbizarnija je ta da je Vlada Vasiljević neka budala sa ulice koja je uhapšena da bi se sakrila zavera države. Zavera se sastojala u tome da je pojava Fantoma zapravo eksperiment o tome šta bi sve moglo da se desi kada Tito umre i kako mogu sve da funkcionišu mase ljudi okupljeni oko neplaniranog događaja na ulici. Najfilmičnija je ona koju smo mi ispričali.
10 Comments:
hvala za izvrsna pitanja! sva odreda a posebno ova o vladi vasiljeviću.
Prosto je neverovatna podeljenost publike na temu da li je film Beogradski Fantom svetski ili obican domaci.
Komentari idu od najboljeg domaceg ostvarenja za zadnjih trideset godina pa do potpuno nepotrebnog filma gde su bacene pare.
U ovom tekstu vise cu se baviti simbolikom broja tri i viseslojnim trouglovima a manje kritikom samog filma.
Neki bas hvale film, neki ga bas kude a oni treci su nejasni.
Stariji deo populacije koji se seca price ima dosta zamerki i to uglavnom da je film malkice promasio temu jer se apsolutno nista novo nije saznalo sto se ranije vec nije znalo. Mladji deo populacije je uglavnom odusevljen filmom a jos vise vremenom gde je bilo moguce da neko jurca desetak dana po gradu i da ga ne uhvate. Ostaje nejasno pitanje da li je Vasiljevic likvidiran ili je to bila stvarno samo saobracajna nesreca. Poznavaoci onog vremena a i Vasiljevicevi drugovi kazuju da Vasiljevic nikad nije krao obicne ili spore automobile a pogotovo od siromasnih vlasnika kola.
Sama filmska prica prepuna je trouglova odnosno broja 3. Evo samo nekih.
Tri F: Fandjo , Fotograf i Fantom.
Simbolicno tri negativca: Tito, Fandjo i Fantom
Tri lika koji se ne smeju: Fandjo, Fotograf i Antropolog
Tri pozitivca: Fotograf, Istoricar i Moma Selic.
U igranom delu filma tri lika ne progovaraju ni jednu rec : Fantom (Milutin Milosevic), Nada Macankovic koja je zaljubljena u Fantoma i Bojan Lazarov koji igra fotografa koji je napravio fotografiju Fantoma u voznji.
Tri uslovno receno negativca koji otkidaju od smeha su tri Vladina savremenika i drugara na celu sa simpaticnim taksistom Majstorovicem.
Postoje i tri policajca koji se sve vreme smeju i ocigledno je da su i oni svojevremeno navijali za Fantoma jer je on smeo sve ono sto oni ne smeju.
Film je gradjen u tri nivoa: Fiction, faction and documentary ( Vec vidjeno vise puta u americkoj B produkciji)
I trojice iz filma vise nema medju zivima: Fantom, ozloglaseni inspektor Maksic i jos jedan cijeg imena trenutno ne mogu da se setim.
Postoje tri kardinalne greske u filmu:
1 Na samom pocetku filma vidi se Fiat koji je dizjniran mnogo posle septembra 1979
2. U jednom kadru na porseu se vidi Carera umesto Targa
3. Savski most nije imao sine 1979
Postoje i trojica koji su profitirali: Vlasnik Porsea koji je naplatio bar dvostruko osiguranje, fotograf koji je napravio fotografiju koje je visestruko naplatio tokom ove tri decenije (kazu najplacenija fotografija u EX Jugoslaviji)
i naravno producent
LEGENDA O FANTOMU USKORO PUNI TRI DECENIJE I REZISER FILMA USKRO PUNI TRI DECENIJE I jos neko puni tri decenije.
U ono vreme Fantoma(1979g) pricalo se da Porsea vozi sin poznatog komunistickog funkcionera i opet su se vrtele tri opcije. Sin Nikole Bugarcica, Sin Aleksandra Rankovica, sin Radonje Golubovica. Naravno nijedan od njih nije vozio jer iz odredjenih razloga to nije bilo moguce (jedan od njih nije bio u stanju da vozi a druga dvojica nisu bila u Beogradu).
Te 1979 fantoma su jurila tri automobila stalno, Za jednog se zna da je vozio Fandjo, mali broj ljudi zna ga ga je jurio jos jedan policajac svojim kolima svakodnevno a jurio ga je i jedan poznati begradski trkac svojim trkackim autom i njega su prepoznali svi koji su boravili na Slaviji i Autokomandi tih dana.
Fantom je smrtno stradao tri godine posle kradje Porsea
POST PRODUKCIJA JE TRAJALA TRI GODINE
I ovaj kometar je nastao iz tri trecine
Prvu trecinu sam sklopio iz svog secanja na ono vreme.
Drugu trecinu sam pokupio iz raznih medija(stampa , radio, TV)
Trecu trecinu sm pokupio gledajuci film tri puta
Ceo projekat filma je nastao opet zahvaljujuci trouglu REZISER, PRODUCENT I GLAVNI SVEDOK IZ ONOG VREMENA
I STO JE POSEBNO INTERESANTNO SVA TROJICA NA POCETKU SVOJIH IMENA ILI PREZIMENA IMAJU ISTI SUFIKS U IMPLICITNOM OBLIKU
SA VEOMA BITNIM ZNACENJEM.
Film nosi neku neverovatnu i specificnu energiju i jos neverovatniju poruku, naravno za one koji umeju da gledaju i da misle.
O filmu Beogradski Fantom tek se se pisati
..nisam skolovan niti nacitan da bih dao neki lepo upakovan i recima bogat komentar ali moram da kazem nesto kao strastveni obozavatelj filmova..gluma u ovom filmu je uzasna.ako je zaista trebalo pomuciti se da bi se ovaj film snimio kako je moglo da se desi takav peh.gluma je kao u losoj kopiji spanske serije neke b produkcije.razocarao sam se vec u prvoj sceni u kojoj se pojavljuje inspektor glavni.kada prolazi kroz hodnik stanice javlja se kolegama pa momenat kada ulazi u kancelariju on baca pogled suprotno i zaustavlja se u tom polozaju koji trenutak da bi mi videli ne znam sta?!gluma je isfolirana ne profesionalna,ne dozvoljava da se prepustim prici ...ne znam dali je to do rezisera ili glumaca ali zaista je steta jer prica zaista vredi da se nadje na velikom platnu....
Ma promašen film, promašene scene, promašen kasting... Znate šta znači reč promašaj? E, to je upravo ovaj film. Kao Peđa Mijatović 98.
Uzasan film. Malo je reci uzas. Katastrofa gluma kamera muzika scena.
polo ralph lauren
ralph lauren uk
oakley sunglasses wholesale
nike soldes
mlb shop
nike requin
nhl jerseys
christian louboutin outlet
supreme new york
uggs outlet
www0730
ray ban sunglasses
bottega
ugg boots clearance
uggs outlet
nike presto femme
oakley sunglasses wholesale
pandora jewelry
huaraches
nike huarache
polo ralph lauren outlet
ugg boots
christian louboutin shoes
nike huarache femme
coach factory outlet
valentino shoes
ed hardy uk
ralph lauren outlet
moncler jackets
kate spade outlet
ralph lauren uk
Vous lirez beaucoup de souffrances de nike air jordan 4 retro femme cette douleur ont obtenu leur soulagement simplement de l'art de la marche. Les membres artificiels, les humanoïdes, les différents capteurs qui sont accrochés à l'ensemble du corps, etc. Nike a souhaité faire correspondre la compression de la balle contrairement au visage avec toutes les données compresion du canal au air jordan 12 france point d'impact. Cette action vise à éviter le terme dans la nouvelle loi sur les contrats de travail: - 1. Ces types de chaussures sont généralement créés correctement associés à un design moderne ainsi que des systèmes experts. Il a obtenu l'attrait immédiat et adidas zx flux noir et or pas cher est devenu l'image dans le cow-boy américain.
www0829
canada goose jackets
coach outlet
kate spade outlet
pandora outlet
pandora outlet
true religion outlet
christian louboutin sale
fitflops sale clearance
ugg boots
nike outlet
Post a Comment
<< Home